close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה הפך את הלברדור לכלב הכי נפוץ בעולם המערבי?

מערכת שורשטז חשוון, תשפא03/11/2020

ילדים, מבוגרים, וכלבים אחרים, כולם אוהבים אותם, והאמת שהוא הכי נפוץ בעולם המערבי, אוזניו המשתפלות, פרוותו הנעימה ואופיו הכובש והאנרגטי הופכים אותו ליצור חמוד ושימושי

תגיות:
צילום: freepik
ילדים, מבוגרים, וכלבים אחרים, כולם אוהבים אותם, והאמת שהוא הכי נפוץ בעולם המערבי, אוזניו המשתפלות, פרוותו הנעימה ואופיו הכובש והאנרגטי הופכים אותו ליצור חמוד ושימושי. היצור הנחמד משמש גם כעזר לנכים וכחבר נאמן לילדנו, ואפילו בחלק מהמדינות מצטרף לכוחות המשטרה בתור גשש, או כחבר מצוין לציד במדינות כמו ארה"ב, אם אגיד לכם את שמו מיד תוכלו לראות אותו בדמיונכם, אך לרוב תמצאו כמה כאלה ובטיול פשוט בפארק או בטיילת הקרובה.

הם אנשי משפחה נהדרים ויודעים לשחק בעדינות עם ילדים.
הם תמיד מוכנים להרפתקה, אם זה טיפוס
צילום: freepik
על הר או הליכה על שפת הים, ועם זאת תמיד יתכרבלו איתך על הספה ויגרמו לך להרגיש נאהב.

ליצור הזה קוראים לברדור!

אך הם אינם רק חברותיים באופן שובה לב, אלא גם חכמים מאוד, הכלבים האינטליגנטיים הללו רוצים לרצות את הבעלים שלהם. ניתן לאמן אותם לעשות פעולות מורכבות ומסובכות, וכמו בשאר הגזעים – אימון דורש עבודה, אך הלברדורים מוכנים לאתגר ויתגברו עליו בחינניות מעוררת השראה.

אהבתם הגדולה לילדים הופכת אותם למושלמים למשפחות, לצערנו הוא לא יכול לשמש כבייביסיטר וכמו ילד, גם הם דורשים השגחה, אך הם רוחשים חיבה, סבלניים וכנראה שיתחברו הכי טוב לבן המשפחה הכי קטן. הם אוהבים במיוחד לשחק "תפוס" כי הוא מתאים לקטנטנים ולכלבים כאחד.

לברדורים חיים שנים רבות! כשאנחנו מביאים חבר חדש הביתה, נרצה שהוא ישאר איתנו כמה שיותר, ויהיה חלק אינטגרלי מהמשפחה לאורך שנים. הגזע הזה יחיה שנים ארוכות ובריאות, במיוחד אם נאכיל אותו באוכל איכותי ומאוזן. לברדורים חיים 12 שנים בממוצע, אז אחד מהם בהחלט יכול להצטרף למשפחתכם לאורך זמן.

תספורת? ממש לא. לאלו מאיתנו שרוצים כלב קליל וחביב סביר להניח שנמצא את האהבה שחיפשנו בלברדור, תספורת לכלב יכולה להיות יקרה ולרוב כלבים לא רואים את הטיול לספר בעין יפה, ותמיד יעשו מזה סצנה, אבל לברדורים יצטרכו להסתפר מאט מאוד יחסית לכלבים אחרים, כמובן שנצטרך להבריש את פרוותם לפעמים, או לקלח אותם, אבל הרבה יותר קל לשמור עליהם נקיים ומטופחים מהרבה גזעים אחרים.

הם רוצים לעזור, תמיד, בכל דבר. הרבה לברדורים מוצאים עבודה בתור כלבי גישוש או איתור נעדרים. חלקם אפילו עוברים הכשרה לכלבי תרפיה (יש דבר כזה), הרצון של הגזע הזה לרצות הופך אותם לכלבי גישוש וחילוץ מעולים, ובמיוחד ככלבי נכיה לעיוורים. האמת שהם הגזע האולטימטיבי לחילוץ וגישוש, מה שאומר שהרצון שלהם לעזור התממש.

איפה מוצאים לברדור לבן?
תמיד אפשר למצוא גור אצל חבר שהכלבה שלו בדיוק המליטה, או להגיע לחנות חיות ולרכוש אחד. כלבי הלברדור הם מאוד נפוצים ואפשר למצוא אותם בכל חנות חיות ברמת גן או אזור המרכז.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה